Juče sam oko 17.00 h išla do Merkatora. NI JEDAN RADNIK NIJE RADIO NA OVOJ RASKRSNICI, a gužva da popizdiš! Verovatno nemaju dovoljno radnika ni za 2 smene, a kamoli za 3. Možda će i ovog puta rešiti problem kao sa košenjem trave, pa da kanc. pacovi iz "Put"-a, što nemaju gde da sede izađu malo da gacaju po asfaltu, a i gradonačelnik bi mogao da im se pridruži. Tako SNS rešava probleme i vodi grad.
pa prošlog leta su kod Elektrovojvodine isto radili?...a znamo da ništa jeftinije nije nego skinuti gornji sloj asfalta,pretopiti i ponovo postaviti.Sem maltretiranja građana i "starog bitumena" koji se može itekako iskoristiti prikazana razlika u ceni smestiti 'ladno u džep i vuk sit i ovce na broju!
da nije tužno bilo bi smešno!
Vidimo se za 3 godine ponovo.
Dok god se raskrsnice ne urade kao stajalista autobusa - od betona - ovo ce se ponavljati svakih par godina... i biti odlicna podloga za korupciju, izvlacenje novca iz budzeta i manjak u kasama JP grada.
da smo u normalnoj drzavi, na ovako prometnom mestu bi se radilo iskljucivo nocu, tipa od 20/21h do 5/6h ujutru, i to tako da ujutru budu sve trake slobodne, al posto zivimo ovde, radi se od 10 do 3 popodne kad je i najveca guzva, p.s. ocemo dobiti objasnjenje zasto se ova raskrsnica radi kad su kolotrazi i rupe kod lutrije i kod futoske takvi da ja sa terencem jedva predjem preko njih ?
Da smo u normalnoj drzavi radnici koji izvode radove bi bili placeni za nocni rad po mnogo visoj tarifi nego kada se radi danji. Tako je barem svuda u normalnom svetu. Radis nocu i plata ti je mnogo veca nego za dnevnu smenu. Medjutim, posto je ovo Srbija a u njoj se nocni rad ne placa onda nema potrebe ni da ovi jadnici rmbace preko noci. Ako svuda u svetu ovakve radove izvode nocu onda ajde da budemo kao i sav taj normalan svet pa da drzava to i plati kao sto to drzave u normalnom svetu rade. Bilo je ranije nekih predloga da se ovakvi radovi izvode iskljucivo nocu sto su i putari prihvatili. Pogotovo leti kada su jako visoke temperature preko dana a nocu malko zahladi pa je prijatnije raditi. Putari jesu za tu opciju, njima to odgvara a i nama gradjanima bi to odgovaralo, ali lokalna samouprava ne zeli da finansira nocni rad tako da sve to pada u vodu. Dakle, nisu putari ti kojima ce se uputiti ovakva kritika jer oni zele nocu da rade. Problem su pare kojih nema a za nocni rad treba ekstra platiti a to ne zeli niko da plati. Ja dok sam jedno vreme radio preko izmedju 19-22h dobijao sam 30% vecu platu od one koju sam zaradjivao preko dana a cim sat otkuca 22h pa sve do 7h ujutru ta plata bi bila za oko 70% veca od dnevne smene. Pa ti sada vidi. Ako zelimo da se radovi izvode kao svuda u normalnom svetu sto se izvode onda plati ljude kao svuda u normalnom svetu sto se placa.
Kakva nebuloza da se ovakvi radovi izvode nocu, pa sta je sa bezbednoscu onih koji rade. NJihov zivot je ugrozen jer rade pod saobracajem, cak i kada rade po danu, mogu samo da zamislim na sta bi to licilo da rade nocu. Kao glineni golubovi
Jedan primer, samo jedan primer navedite gde su radovi ovolikog obima rađeni isključivo noću i gde je bilo moguće da preko poluzavršenih radova ide saobraćaj. Sasmo jedan primer od "svugde" u svetu.
Svugde u svetu se ovakvi radovi izvode noću!!!!!
Saobraćaj minimalno trpi.
Građani ne gube vreme.
Ako neko misli da se na zapadu razbacuju parama na plate noćnog rada i vikenda, u teškoj smo zabludi. Oni samo cene građane koji neće izgubiti sate u redovima, kasniti na posao i trošiti gorivo, tj bacati velike pare.
Ovakvi radovi su trebali početi u petak veče i završiti u ponedeljak ujutro. Sve radove je trebalo dimenzionisati tako da mogu da se završe u ovom periodu, i da se radi 24 časa, a ne par sati, a onda građani ceo dan vide gradilište bez ljudi i radova.
Naučimo da poštujemo običnog građanina i njegove potrebe, pa će svim biti lepše.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počeli radovi na raskrsnici kod Elektrovojvodine
Novi Sad
•06.05.2014.
•07:43 > 07:54
Komentari 14
mlada vojvođanka...
da nije tužno bilo bi smešno!
alo alo
Dok god se raskrsnice ne urade kao stajalista autobusa - od betona - ovo ce se ponavljati svakih par godina... i biti odlicna podloga za korupciju, izvlacenje novca iz budzeta i manjak u kasama JP grada.
nsnn
@ nsnn
sasak
Saobraćaj minimalno trpi.
Građani ne gube vreme.
Ako neko misli da se na zapadu razbacuju parama na plate noćnog rada i vikenda, u teškoj smo zabludi. Oni samo cene građane koji neće izgubiti sate u redovima, kasniti na posao i trošiti gorivo, tj bacati velike pare.
Ovakvi radovi su trebali početi u petak veče i završiti u ponedeljak ujutro. Sve radove je trebalo dimenzionisati tako da mogu da se završe u ovom periodu, i da se radi 24 časa, a ne par sati, a onda građani ceo dan vide gradilište bez ljudi i radova.
Naučimo da poštujemo običnog građanina i njegove potrebe, pa će svim biti lepše.
Ime
-
Fak
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H